040916

Idag gick jag upp kl 06.00 för tvätten från igår blev inlåst i maskinen eftersom strömmen bryts en viss tid:/ Så det var bara och gå upp och hänga i torkrummet så det hann torka tills nästa hade tid kl08:00. Sen vila jag en stund. Gick och handla lite frukost bullar&bröd. Har dammsugit och torkat golvet.
 
Ska nog åka in till Ystad idag och hämta ut Mikes pass för jag har inte haft tid att åka in där innan eftersom när Liyah dansar på fredagar stänger dem tididgt och när jag var med Mike på barnsjukhuset så var jag tvungen att åka hem tidigt. Det ligger en bit utanför också tar kanske 15 min att gå så det är ju en bit dit. Sen ska jag kolla på lite skor också hade jag tänkt. Ska gå om en stund och lämna in lapparna på kommunen om Mikes dagis plats och en schema till Liyahs dagis om hur hon ska vara där i sommar.

Mike står själv uppe nu nästan hela tiden. Då och då kan han ställa sig upp och ta en steg och sen trilla. Men han står upp och "dansar" själv. Han kan stå upp och hålla och skaka i saker utan att trilla. Men sitter man en bit fram för honom och säger att han ska gå mot en så kan ha ta 3 steg.

Ska göra oss i ordning nu. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: alva

tack! :)

2009-04-16 @ 16:47:09
URL: http://alvvs.blogg.se/
Postat av: Malin Caarne -FASHIONISTA

allt bra me dig idag?

2009-04-16 @ 20:21:30
URL: http://faaashionista.blogg.se/
Postat av: Malin Caarne -FASHIONISTA

Okej, eftersom jag gör maten på måfå så är de svårt att säga hur mycket av varje man ska ha i,

men det kan du göra efter smak och så, inte så svårt att se hur mycket man ska ha i.



Ingredienser:

färska Champinioner (som du smörsteker med smör&salt)

paprika

vattenkastanjer

bambuskott

minimajs

tigerräkor

äggnudlar (som du kokar innan)

lime krydda

sweet chili sås

sweet & sour sås

& lite soya

sedan lägger du allt i ett wookgärn, och häller i såserna , sen wops är det klart!



alla ingredienser finns att köpa i alla mataffärer!

Dålig förklaring men de e svårt haha

2009-04-16 @ 21:44:51
URL: http://faaashionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0