090409

Lämna Liyah på dagis för ett tag sedan. Vilken vecka alltså. Lean har jobbat natt plus att han jobbat kväll två dagar också sen i måndags. Jag har knappt hunnit träffa honom. Men det har varit väldigt fint väder tycker jag. Har varit ute och gått mycket så därför har jag inte skrivit så mycket. MIke 'är mycket bättre nu han är piggare och gladare. Han ärte betydligt bättre nu. VIlket är väldigt skönt. Innan har han mest varit grinig och varit slö och när han ätit har han blivit jätte irriterad och det förstår jag när han varit så röd i halsen och örat och får pencelin så kan det ju inte mer än att bli bättre.
Igår hade Liyah påskfest på dagis. Hon klädde ut sig till en kanin. Dagen innan valde hon ut kläder själv. Vita shorts och vit blus. Hon ville inta vara påskärring utan det vill hon när hon ska gå runt istället.

Solen skiner så fint där ute så ska göra oss iording och gå ut. Ska höra men Emily om hon vill med ut med Oliver också. 


Kommentarer
Postat av: Martina

söt hon e:) gud va skönt att mike börjar må bättre och skönt för dig!

¨

har bytt till ny blogg nu (den ja skriver ifrån)



allt bra med er? kramar

2009-04-10 @ 00:37:37
URL: http://demicorazon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0