090411

Är jätte trött just nu. Igår var jag på Entrè med  Josefine, Liyah, Mike och Leandry. Det bästa var mat stället dem har där, så god mat att det går knappt att välja vad man ska äta. Så jag och Josefine dela kebab tallkrik och vegetarisk pizza. Leandrys mamma och kusin kom för 1 dyg sedan hem från Congo så vi tänkte åka och hälsa på dem imorgon. Idag så har vi ätit god påsk mat vi blev bjudna till mami&papi jag laga lite här hemma och tog med dit sedan hade dem fixat lite mat. Så inte någon av oss behövde göra allt. Men gott var det och mätta blev vi. Liyah var påsk kärring idag och Mike påsk gubbe eller vad det heter. Det var lite kort om vad vi gjort. Sen har vi varit ute rätt mycket för det har varit så fint väder.

Lite bilder från idag Vet inte vsd Mike&Liyah gör på bilderna?? men det var dem ända jag lyckas ta på dem. Då Mike somna tidigt och Liyah vill inte vara med på bild.



Kommentarer
Postat av: Mahlin ♥

det där såg ganska smarrigt ut hörru :)

2009-04-19 @ 20:20:25
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0