090415

God morgon! Gick upp för en haltimme sedan. Fast morgonen börja egentligen för mig halv sju då Mike vakna och var hungrig och han hosta:/ Så jag blanda välling och gav honom pencelinen + 95ml vätskan som han ska dricka varje gång också. Han ska bara ta den ikväll och imorgon på morgonen imorgon sen har han tagit den i 10 dagar. Om inte hostan har försvunnit imorgon så får jag ringa och boka tid för jag vill inte ha det så här nu har det hållt på i över 4 månader. Ska han aldrig få vara frisk? Det tar på mina krafter. Jag är orolig och käkar massa godis och chips hela tiden. Men nu har jag bestämmt mig jag ska inte äta chips och godis och massa onödigt som förstör mig kropp. För jag har nog gått upp några kilon på detta året. Vilken inte alls är bra. För jag äter helt fel.

Har tvätt tid kl 13.00  så får väl göra oss i ordning och gå ut en runda. Är nog lite kallt ute men solen skiner ser jag.

kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0