090420

Ja, då är det Måndag igen. Helgen gick fort... Det har varit fint väder också. I fredags gjorde vi massa ärenden och åkte till ystad och shoppa lite. Sen gick vi med Liyah på dansen. Närvi kom hem så stanna jag inte hemma länge för jaggick till Amanda som kommit hem.

I lördags tvätta jag hela förmiddagen och städa. Sen gick vi och handla godis till Liyah och lämna dem hos mormor för vi skulle bowla och äta mat med Jobbet inne i Ystad. Det var riktigt kul. Fast inte i början, innan jag fick in rätt teknik på hur man kastar/rullar, det är ca 7 år sen jag bowla. Fast jag fick rätt bra poäng :) Det var jätte god mat också. När jag kom hem sen vid 22 tiden så tog jag mina grejor och åkte till Amanda. För tjejerna skulle ut och då hängde jag med eftersom jag hade barnvakt och fick passa på. Det var kul att alla vi tjejer va där men det var väldigt många yngre där mellan 18-20år så det var inte så kul. INte många man kände. Åkte hem lite tidigare med Z så beställde mat hem till Leandry för ha var hungrig. Somna runt 3 tiden sen. Om jag åkt hem när det slutat hade jag nog inte varit i säng förens 4 tiden. Så tur att jag åkte hem tidigare.

Igår så gick vi för att hämta barnen. Men vi stanna kvar för vi grilla kött och korv:)

Idag så har jag beställt student mössa till Leandry han tar studenten den 4 Juni. Dem kom till Leandrys skola när dem hade praktik i höstas och sen beställde jag till Leandry i November men dem hade tydligen inte fått in den beställningen. Så har vi hållt på och ringt till skolan och ABC-gruppen för att undra vart hans paket blivit av. Men det fanns inget som dem hitta:/ Så nu är det beställt och vi ringde och hörde med dom en extra gång för att höra att dem verkligen fått in beställningen. Så den 20Maj kommer grejorna. Ska ut och gå en runda nu i fina vädret innan Leandry åker och jobbar.
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0