090421

Kom hem för ett tag sedan. Väntar på att maten ska bli klar. Så härligt väder det har varit idag. Sommar känsla:) Emily skicka i morse och fråga om jag ville in till Ystad. Så det ville jag ju:) Vi åkte in vid 11 tiden så har vi shoppat lite och fikat. Liyah va på dagis så min mamma hämta henne från dagis för sen skulle hon ändå inte till Ystad så lämna hon Liyah där direkt efter dagis. Hon tycker inte alls om och gå i affärer ja en eller 2 men inte flera olika. När jag skulle hämta Liyah så satt hon och åt glass med mormor. Mjukglassen smälte välidgt fort och det bara rann från den. Ska säga till nästa gång vi köper mjukglass att dem behöver inte ta så mycket för det blir bara kladd halva glassen smälte bort. Sen när hon ätit up glassen gick vi till lekplatsen där var så härligt och många barn var där också. Sen när vi tog tåget hem så träffa vi enjätte trevlig tjej som har en son som är 7 månader. Jätte söt är han. Hon var här i från Tomelilla men har flyttat till Göteborg. Så nu är hon och hälsar på och brukar hälsa på här hos hennes mamma. Så det är kul och lära känna någon som har barn i nästan samma ålder. Så vi kankse ska höras senare och gå till lekplatsen för dem åker imorgon till Gbg. Men annars skulle dem ner igen om en två månader. SKa äta nu tror maten blivit klar nu. Kommer bilder ikväll från idag som jag tagit. Har även hunnit lägga in bilderna på datan faktiskt. Kram på er!!!


Kommentarer
Postat av: Martina

ja för känner att jag orkar inte hålla på med mat, jag kommer få hjälp av minst 2st kompisar, sen tror jag inte alla 25 kommer tänkte först bjuda på tårta sen kommer det va lite dans och lite lekar, chips,popcorn kommer stå framme så dom får ta själva och sen på slutet får dom varsin godispåse och det är godiset dom kommer få, tycker det räcker. men som sagt tar nog bara 2tim för det är nog vad alla orkar med,rätt lagom:)



ja det är jätte svårt med såna situationer men jag är glad att jag gick ner för vet itne vad dom gjort annars. när jag tän kt ännu mer nu så känner jag att jag ahde inget val nästan än att göra som jag gjorde då dom hade stor brist på respekt även im ot vuxna. men som du sa är glad att dom itne han göra illa flickorna. då hade jag blivi tokig! hade nog ringt polisen då men för att dom skulle åka hem med dom till föräldrana och prata med dom så dom blir lite uppskrämda att man inte får göra så kan behövas med vissa ungar.





har haft jätte ont nedre delen av magen idag när vi gick i centrum, kunde knappt gå. hade då så någongång?? har ont nu också jätte jobbigt + man blior orolig

2009-04-21 @ 21:06:17
URL: http://demicorazon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0