090423

Idag så kom min stora syster hit med hennes son. Hon köpte med sig bullar som vi åt till fruksost. Min mami körde Liyah till dagis innan hon skulle väg och jobba. Det är tur att jag har min mami som ställer upp och kör och det som är bra är att det är att hon lämnar henne och sen kör hon till jobbet efter, så Liyah slipper och gå. För det tar ju sin tid och ta på och ge frukost till båda barnen och gå iväg på dagis. Längre än vad man tror. Det är ju inte bara att ta på kläder för Mike får man brottas med för att klä på honom och byta blöja och Liyah är så envis om vad hon ska ha på sig. VÄLDIGT envis har hon blivit. Vad som passar och inte passar och sommar kläderna som hon vill ha varje dag bara hon ser solen så ska hon ha sommar kläder och sommar hatt och hela kitet. Ja, det är inte lätt. Man får ränka med minst 30 min för att få på henne kläder i alla fall och det innebär att man får gå upp kvart över sju halv åtta för att hinna i tid. Ja, det var ungefär hur en morgon kan se ut här hemma hos oss.

Sen när vi ätit frukost så gick vi ut en runda. Det var så himla varmt. Vi köpte glass och det va riktigt mumsigt. Synd bara att jag inte hade med kameran, batteriet har laddats nu i alla fall. Sen mötte vi upp Emily och Olliver. Gick en runda till med dem och sen till BVC för MIke skulle på 10 månaders kontroll. Allt såg bra ut och var bra.

Nu på kvällen så vila jag en stund eller ja ganska lång stund. Sen gick jag iväg och träna:) Klockan bara tickar nu ser jag. Jag är inte så trött eftersom jag sov i 2½ timme innan. Men det är så härligt när man har tränat. Har pratat med Emily också så vi ska in till Ystad imorgon IGEN och kika runder. Sen skulle hon hämta T på stationen och Liyah ska dansa. Hoppas på fint väder som dem lovat. I solen idag vid 15 tiden var det 28 grader. Sen när jag skulle icäg och träna var det bara 9 grader så man får ha koll på vad man ska ha på sig så man inte blir sjuk. Bjuds inga bilder idag tyvärr.

Har haft problem med Internet nu i några dagar, Blivit ut loggad och allt möjligt. Igen aning om vad som är fel heller.

Vill gratulera Martina och Gonzalo som ska få en pojke i September!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0