090424

Då är det löning idag. Men inte för min del för jag är ju mamma ledig. Men ananrs brukar jag ju få den 24:e varje månad om jag jobbat. Hade inte varit fel att få pengar idag precis till helgen och det sköna vädret. Men jag måste hålla i pengarna ett tag ändå har handlat för ganska mycket ändå. Det är så svårt att hålla i pengarna tycker jag.

Vakna för 30 minuter sedan. Lyssna på radion och det var en tävlig där man kunde vinna biljetter. Min lilla syster ska till det stället ikväll. Så tog reda på låten och namn(Mike Oldfield - Moonlight Shadow) och ringde min syster. Hon kom fram men det vad försent. Det var verkligen synd. Hade inte varit fel och vinna någon gång....Ska kila in i duschen nu.medans Mike fortfarande sover...

                                                                                                                                   
Uppdatering

Vi åkte in till Ystad och det var så härligt väder. Jag gick med mina nya converse hela dagen. Hade min aleggings och linne och en topp. Det var så varmt. Vi lekte med barnen på lekplatsen. Titta lite i affärer. Leta efter en vår jacka åt Mike. Så får kolla på INternet efter en nu. Alla jackaor i stl 92 är slut. För jag tänkte köpa en större storlek så man kan vika upp så han kan ha till nästa vår tänkte jag. Det är så dyrt med alla kläder till barnen. Kostar lika mycket som till vuxna.

Sen träffa vi min mamma så hon var snäll och stanna med oss i Ystad så vi kunde åka hem med henne iställe för att gå hela vägen till tåget som tar ca 20 minuter att gå. Sen gjorde vi mat och titta på Talang 2009 och Berg flyttar in. Sen decka jag i soffan. Var så trött eftersom vi gått hela dagen och det var så varmt och sen fick jag sko skav också.... Men sånt får man ta när man köper nya skor...

Kommentarer
Postat av: martina

såg att du ringde igår, jag somnade innan 20.00 med stephanie så sov när du ringde. skönt va d då ja känner mig helt utvilad idag:)



kan prata ikväll? om du hinner.





nu ska ja å steph in till stan och köpa första plagget till lille bror:)

2009-04-24 @ 10:06:36
URL: http://demicorazon.blogg.se/
Postat av: a n n a h

aah dem ser verkligen ut som helsyskon :) har beräknat 17 september, så de e långt kvar.

2009-04-24 @ 11:07:09
URL: http://fiinafliickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhej,

jag har en blogg och det skule vara kul

om just du hade lust att checka in den!

hoppas du gillar den!

kramar

2009-04-24 @ 18:41:11
URL: http://gladje.blogg.se/
Postat av: San

låter som en mysig dag, gumman! :)



najs med nya converse!! :)

2009-04-27 @ 23:49:35
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0