090425

Wii, idag är det verkligen varmt 30 grader i solen. Men det blåser väldigt mycket också så då blir det inte så varmt. Inte ett moln på himlen. Gick upp vid nio tiden. Skönt och ha sovit i 12 timmar. Det är ovanligt för att vara mig. Men dem sista veckorna har jag sovot 7-9 timmar per natt. Så det är bra. Börjar känna att jag gått ner lite kanske 1kg (vet inte eftersom jag inte äger någon våg)eller nått men det är ju i alla fall något så fortsätter jag som jag göra alltså äter som jag ska och inte äter massa godis och glass och sånt så går det säkert bra. Samma att jag går minst 2 dagar i veckan på friskis&svettis.

Har även städat i Liyahs rum som var jätte stökigt. Massa kläder överallt. Alltså kjolar och klänningar som hon drar fram och samma spel. Så nu ser det bättre ut där innne. Jag är ganska lat av mig att städa och så för när jag väl städar då vill jag att allt ska vara perfekt och det känns som inte är bra här i lägenheten så alltså blir inget bra. Jätte jobbigt att inte ha ett tvätt rum för man hinner inte alltid lägga in kläderna när man tvättat så har just nu 2 ikea kassar med kläder men tur så är dem vikta. Det är jag ganska noga med att dem inte ska vara skrynkliga. För då måste jag tvätta om dem. Orkar aldrig ta fram strykbrädan längre det är säker 2 år sen jag använde den sist.

Amanda kom börbi i eftermmiddags så vi gick ut till parken så Liyah kunde leka lite och självklart skulle hon klättra. TIm lärde Liyah att klätra över klätterväggen när hon kom längst uppe igår. Så nu klarar hon det själv. Mike gunga lite men sen vill han inte alls vara ute så i gick in. Sen gick Amanda iväg till A&E för det ska på bröllop idag så dem skulle ha lite hjälp. Knakse kommer Amanda och grillar med oss lite senare hoppas jag.

Ska gå och handla nu till ikväll.....kram kram hoppas ni också har en härlig och mysig kväll för det ska jag ha:)

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Gott och äta grillat de ska vi oxå göra idag!!!!

2009-04-25 @ 17:22:23
Postat av: Mahlin ♥

okej härligt, allt bra med dig då? :)

2009-04-25 @ 19:36:23
URL: http://thepapertiger.blogg.se/
Postat av: satja

God morgon!Vi grillade också igår och det va jättemysigt. Här va det också fint väder men det blåste lite då vi satt vid en sjö, men som tur va hade vi på oss. Kevin sprang runt och matade ankorna och vi satt och grillade. Ibland kan jag sakna att vi inte har så många kompisar som har barn då det ibland kan bli lite tråkigt för Kevin men vi brukar alltid lösa det på något sätt och det brukar sluta med att Kevin säger att han hade en rolig dag och vill göra om det nästa dag igen. PÅ tal om det du skrev om att du inte gillar att stryka, känner VERKLIGEN igen mig. Jag stryker BARA om jag måste, typ K skjortor, linnebyxor osv. Jag brukar inte torktumla mina kläder då dem lätt blir skrynkliga av detta utan hänger ALLTID dem. Mamma tycker det är jättemärkligt att jag inte stryker, då hon själv stryker allt, men vad skönt att höra att det är mer än jag som inte gillar att stryka ha ha ha......Man kan ju inte vara bra/gilla allt!

I natt har Anthony varit vaken mycket då han har feber och är förskyld. Vi tror det beror på att hans tänder är på väg. Måste gå vidare nu då Anthony verkar hungrig, kramiz

2009-04-26 @ 08:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0