090428

ohh, då var det längesedan jag uppdatera här. Ska uppdatera här under dagen tänkte jag.Gav Mike välling precis för han vakna för en stund sedan. Så hinner inte skriva så mycket nu Ska träffa föräldrar gruppen sista gången idag halv elva så får göra mig klar nu så jag hinner i tid. kram så länge!


090425
Lördag

Vi köpte hem lite kött och korv som vi grilla. Vi bjöd min kusin, A&D vi spelade wii och tittade på film och hade trevligt. Liyah hon var självklart med att spela wii och hon var så duktig. Duktigast av allihopa nästan. Sen somna hon. Mioke somna tidigare på kvällen. Liyah somna väldigt sent vid 00.00 tiden. Hon brukar aldrig vara vaken så länge. Men det var bara för våra kompisar var här. Sen titta vi lite på film.

090426
Söndag
Alla vi sov väldigt länge. Det blev en lång dag. Jag övningskörde med min pappa. Liyah åkte med mina föräldrar till min kusin som fyllt 18år. Hon hade haft så trevligt med min kusins barn och några släktingar på min kusins pappas sida. Dem hade lekt jätte fint och inte alls bråkat. För inte så länge sedan bråka Liyah jämt med dem hon lekte med men nu så leker hon bra med dom och kommer överens.

090427
Måndag
Inte gjort så mycket. Liyah var sista gången på gympan och medans Liyah va där gick jag bort om till Zahide och hälsa på sedan hämta jag Liyah. Sen gick vi direkt bort till min mamma för hon skulle passa barnen medans jag skulle träna. När jag kom och skulle hämta barenen bjöd mamma på köttfärslimpa, potatis och brun sås:) Det var ett tag sedan jag åt det. Men det var väldigt gott. Liyah lekte med Tindra när jag kom . Dem bara lekte och lekte och jag var så trött efter 60 minuters passet. Men skönt känns det efteråt. Sen var det hem och lägga sig!!! Slockna direkt jag la mig på kudden och tog på mig täcket.


Kommentarer
Postat av: Martina

jaa det är så roligt att jag fått bilderna, jätte fina bilder. får skicka bilderna sen på aaliyah å steph :)



kramar

2009-04-28 @ 22:07:44
URL: http://demicorazon.blogg.se/
Postat av: Jenn.

Har inte haft tid för bloggen på sistonde men nu är jag tillbax =) Allt är bra med mig. Hur är det med dig och dina sötnosar? Kram

2009-05-02 @ 08:45:33
URL: http://mamih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0