Tränig!

Ja, då har jag börjat träna nu. Första gånge idag. Följde med min lilla syster och henns kompisar på friskis & svettis. Passet var styrka/kondition om jag inte minns helt fel, det känndes bra och jag tänker fortsätta!


Det var 2 år sedan jag träna sist och det var på idrotten i skolan och sen till träningsdagboken som jag lämna in så styrke träna jag också. Men sen har jag ju gått på breakdance i 2år och det var 6 år sedan jag sluta där och streetdance det var 7 år sen jag sluta där och där gick jag i 3 år och gymnastiken som jag sluta för 6 år sedan den med och där gick jag i 12år. Saknar väldigt mycket att hålla på med allt detta. Men nu när man har "små" barn går det inte så bra. Men jag är självklart glad för det har ju mina underbara barn! Jag kankse börjar igen när dem blivit lite äldre.

God natt! kommer nog sova skönt i natt. Träningsvärk vågar jag inte ens fundera på....

Imorgon kommer Amanda hem från USA! wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Kommentarer
Postat av: Martina

ja chico sa det att shit tänk att jag ska bli pappa i sommar och ja sa det att ja jag har inte heller riktigt förstått.

känns som man haft fullt upp med att må dåligt så man har inte fått njuta någonting tråkigt nog.

även om magen blivi större och ja tycker mig känna rörelser så känns det som jag bara inbillar mig allt. så är jag jätte nervös inför ultraljudet att något ska va fel jag blir mer och mer nervös ju närmare vi kommer ul. men det går säkert bra, hopaps jag:) men känns som man är i någon konstig dröm

2009-04-16 @ 22:04:26
URL: http://demicorazon.blogg.se/
Postat av: E L E N A

Dagens fråga: Vad är din favorit glass? =)

2009-04-19 @ 12:55:47
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0