090329

Vakna vid åtta tiden imorse.  Tänkte jag sover ett tag till men då visste jag inte att man skulle ändra till sommartid. Så vi gick upp och gjorde oss klara för dopet börja 11:30 och i själva verket var klockan halv tio när jag gick upp. Kom ut från duschen och starta datorn och såg att kl var kavart i tio. Fick panik. Ringde mamma och fråga vad klockan var för dem skulle hämta oss kl tio för vi skulle till min syster och hennes kille och deras son Viggo innan vi skulle till kyrkan. Men ja så blev det ju inte för klockan var en timme mer. Pappa stod i dörren och skulle hämta oss. Så vi fick skynda oss och göra oss i ordning och packa allt vi skulle ha med. Men vi hann i tid till kyrkan i allafall. Det värsta jag vet är att vara stressad. Speciellt vid sånt här tillfälle. Dopet var jätte fint och det var god mat och min syster och hennes kompis Elvira spela och sjöng så vackert var det. Lägger in lite bilder från idag senare när barnen somnat om jag inte själv somnar också. Ska höra med min syster också om jag får lägga ut bilder på Viggo i min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0