090330

Dagen börja lite sterssigt. Trodde jag ställt fram klockan i soverummet men det hade jag ju inte. Men jag gick upp i god tid ändå. Skulle vara på barnsjukhuset kl 11:30. Missa tåget vid tio trodde det gick någon buss senare med det gjorde det inte. Liyah vägra ta på sig varma kläder. Hon vill ta på sig sommar kläder vilket är för kallt för detta vädret. Så hon protestera och sen har jag försökt få stjus dit men ingen kunnat köra. Nästa buss skulle gå 11:30 men då skulle jag komma för sent. Sen försökte jag ringa dit och det satt ingen där utan var telefon svarare som sa att dem är på utbildning och är inte tillbaka förens kl 13.00. Så fick till slut tag på nr och prova ringa dem så fick säga hur läget var om vi kunde få en ny tid. Dem var så trevliga och jag fick en tid redan om en vecka samma tid. Så gäller att jag får gå upp i tid och får gå runt i ystad 1½timme den dagen. Nästa tid var i så fall den 27 april och det är lite lång tid tills dess. Han har fortfarande hosta och förkyld men mycket bättre nu är förra veckan.

Lil sis J tog Liyah för en stund sedan hon ska vara hemma oss mami och henne ikväll. Ska ta tåget in till malmö och träffa Alesandra som är här nere nu och hälsar på. Har inte träffat henne på ett år. Ska bli kul och träffa henne. Trodde hon fyllde år idag men det är inte förens imorgon. Men jag var nära:)

Ha en trevlig kväll! För det sa jag ha. Kram kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0