090331

Idag var det glada miner när jag vakna. Mike väckte mig runt sex tiden imorse och var pigg som en ärta. Det var nog eftergårdeagens hålligång. Alesandras familj busa mycket med Mike och han tyckte det var kul och se lite nya saker.

Det har varit så härligt väder nu igår och idag. När jag hämta Liyah på dagis så var det så varmt att hon inte hade jacka utan bara tröjan. Det var verkligen soligt och härligt. Det kallar jag vår väder. Händer inte så mycket för tillfälligt. Betalat en massa räkningar och så. Imorgon ska jag ringa viktigt samtal till barnomsorgen så Mike kan inskolas så fort som möjligt alltså i mitten eller slutet av Juni. Känns väldigt jobbigt just nu då dem vill att han ska inskolan efter sommaren när alla på dagis (förskolan) haft semster. Jag börjar jobba i Juni så dem första veckorna kommer vara tuffa och Lenas mami och min mami ställer upp och hjälper om det behövs. Liyah och Mike ska bara vara på dagis varannan vecka i tre dagar som det ser ut nu, så tycker inte det är så ofta dem behöver vara där, det ska nog gå bra.Vet att många tycker/vill att man ska vara hemma med barnet så länge man kan. Men jag har inte så mycket val. Jag har inte sås tor chans att komma tillbaka för dom förlänger i så fall dem som kommer jobba i sommar. Jag är snart tillsvidareanställd ska jobba några veckor till. Så vill inte förlora den chansen. Mike har Liyah på dagis också och sen om det skulle vara något kan dem bara ringa Lean för han är hemma. Han kommer börja jobba natt till sommaren.

Grattis Alesandra på din 20årsdag! besos!


Ska ta och lägga mig nu, god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0