090506

Händer inte så mycket här. Var och träna igår och träffa Emily och Olliver idag. Annars är det ingen bra vecka alls verkar det som. För vädret har inte alls varit fint. Regningt och blåsigt. Det är så man knappt kunnat gå ut för man varit rädd att blåsa iväg. Men nu i kväll så tittar solen fram och det är inte lika regningt och blåsigt. Men hoppas på fint väder igen så man blir lite piggare. I alla fall på dan kan det vara fint väder så man kan ut och gå och så tycker jag. Sen på lördag är det crusing i Ystad. Jag hoppas det kommer vara fint väder då så man kan åka dit och titta på fina bilar. Nej, får dra mig tillbaka lite nu. Är lite frusen och känner mig lite nere, känns som jag börjar bli sjuk. Men det hoppas jag inte på. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0