090507

Idag så börja dagen lungt. Liyah gjorde sig klar och sen kom mormor och hämta henne för att köra henne till dagis. Mike sov fram till halv tio. Han somna inte förens vid elva tiden igår kväll. Så synd att väcka honom nu när han är så nere. Jag märker mer och emr att han kan bli väldigt kall men bli väldigt varm också. Hans krops temperatur kan ändras väldigt ofta. I mellan åt vill hans inte alls leka eller vara på golvet han vill bara sitt i knäet och titta. Vid tolv tiden så satt han i mitt knä sen somna han. Sen sov han fram tills jag hämta Liyah på dagis. Nu har vi fikat och Liyah spelar på den bärbara datorn och Mike leker lite och tittar på tv. Håller på att tvätta nu också och städa lite. Har en lägenhet på G nu en 4:a på 100kvm. Så ska kolla på den och se hur den ser ut ocg vilken våning den är på. Jag hoppas det är mark.lgh. Måste kila nu. hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0