090509

Det var tidigt upp idag. Ställde alarmet innan jag gick och la mig igår. Vakna halv åtta när min mamma ringde och sa att dem kommer om en halv timme. Fick väcka Liyah och dra på mig kläder och packa Mikes skötväska. Ta med frukost till Liyah i bilen. Ja innan jag blev klar så var klockan redan halv nio. Hoppas in i bilen och körde mot koloni området i Ystad. Pappa hade släp med sig för han skulle hjälpa I&L att kasta en massa. Vi var i deras stuga tills Liyahs dans börja. Sen hämta dem ocss efter dansen och åkte hem till deras stuga igen. Dem bjöd på  hamburgare med bröd och sedan god efterrätt. Choklad tårta med vanilj grädde? eller vad det heter. Liyah tyckte det var kul stt leka med Lily och Lucy. Mike därimot ville hellst inte vara när dem. Men det gick. Han är inte så van vid djur. Men han skrev inte i alla fall. Han kröp snabbt iväg i stället. Det var så härligt väder har kröp i grösmattan och gick på plattorna dem var så varma och sköna för honom att gå på. Hellst barfota vill han gå också. När han får skor på sig så åker dem av nästan direkt. Mest brukar han ha mockasiner.


Ikväll är det crusing i Ystad. Pappa ska köra en bil. Den är från -69. Så Liyah ska åka med en sväng i den också. Det kommer nog vara mycket folk nu när det är så fint väder.

Nej, nu ska jag vila lite.. Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: satja

Hej!Hoppas att det blir kul ikväll.Ska snart gå och lägga mig då det har varit en lång dag med mycket gråt från Anthony, han har blivit sjuk igen. Ibland känns det som att det går runt bara, hoppas att han kan sova bättre i natt. Kevin va med hans pappa idag och såg på betesutsläpp, när dem släpper ut korna. Kevin ÄLSKAR allt vad djur heter och hade tyckt att det va jättekul. Han hade ju även fått en kanelbulle och ett glas mjölk, sponstar av Arla. Imorgon blir det bara städa för vår del. Vill ju hinna med det på vardagarna för att slippa tänka på det på helgen ,men det är inte alltid lätt.Ska även sortera kläderna som Anthony växt ifrån,det går ju snabbt.Ska gå och lägga mig nu,kram och god natt! Ni får ha en fortsatt trevlig helg!

2009-05-09 @ 22:24:11
Postat av: SAn

Låter som en jättemysig dag med barnen! :)

Pusskram gumman

2009-05-15 @ 21:44:19
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0