090515

090510-090515

Har inte alls hunnit sitta här och blogga överhuvudtaget. Ska skriva lite kort om vad vi gjort sedan jag blogga sist. I lördags tog vi tåget här från T-lilla in till Ystad. Tåget var smockat med folk. Det var så många att det inte gick in fler människor i tåget när den stanna på nästa hållplats. Väl framme i Ystad var det fullt med folk överallt. Vi stod ett tag och titta på bilarna som rulla förbi. Sen mötte jag min fd kompis(får jag ju säga för jag har inte sett henne på åratal) barn Carl 13år och Jesper 7år dem har blivit så stora och jag var så glad att träffa dem. Jag var jätte mycket hos dem när Jesper bara var några månader fram tills han var 2 år, jag bruka passa dem ibland. Sen tappa vi kontakten när jag fick Liyah och deras föräldrar skiljde sig. Men Liyah tyckte om att Leka med Jesper och Mike tyckte om Carl jätte mycket och tvätom. Så vi ska dit en dag och hälsa på. Dem känns som min familj eftersom jag har träffat dem så mycket när dem var mindre och när deras två syskon kom till sverige och var med när dem lärde sig svenska. Så det var väldigt kul att se dem. Dem stod och ttta på bilarna med oss för dem ville se när Liyah kom med morfar i den fina bilen. Liyah hoppa av bilden så hon lekte lite med Jesper. Leandry åkte hem med barnen och jag mötte upp my girls Z,B och C. Vi titta lite till på bilarna och B tog en massa foton hela camran är full med bilder,. Batteriet dog efter alla bilder. Efter crusingen åkte vil till lilla T-lilla och grilla i C mammas koloni. Vi hade mysigt och prata om gammla minnen och snacka om allt möjligt. Vi hade jätte trevligt. Det var länge sedan jag hade så trevligt med mina vänner. Dem var mina bästisar sen jag börja i skolan här i T-lilla i 4:an. Vi satt uppe till efter midnatt då det blev väldigt kallt. Drog hem och nanna kudden.

Sen på söndagen åkte jag med barnen till Malmö för att hämta A´s plånbok som hon glömmde där sedan vi sov i Lean´s brors lägenhet. Efter det åkte vi till Lean´s moster och hälsa på. Sen tog vi tåget hem och där mötte jag A och lämna hennes efterlängtade plånbok där det låg VISA kort och körkort.

Sen hella förra veckan så har det hänt en del. Miek är mycket bättre. Han har hostat så allt komit upp och inte bara irriterade hosta,. Näsan har runnit så jag hoppas det här förbannade viruset försvinner från hans kropp nu.  Det börjar bli bättre nu för nu går han nästan hela tiden kryper inte alls ofta. Han är så duktigt. Annars i veckan så har jag träffat A och hennes son Anthony vi fika lite sen gick vi hem till dem och barnen lekte lite och hon var så snäll att köra oss hem:) Har träffat min syster och hennes son ett antal ggr denna veckan. Emily och Olliver också. Sen har jag ju tränat som vanligt 2ggr i veckan. Ska iväg med Liyah på danse sen i eftermiddag/kväll. bye bye

Kommentarer
Postat av: Martina

hej gumman , hoppas allt är bra med er!



här är det bra jag ska börja studera igen men kommer vara färdig i augusti, men det är skönt att slippa stressen över att inte kunna jobba och samt slippa vara sjukskriven för d orkar jag inte heller så när jag pluggar så är man sysselsatt men utan att kroppen behöver ansträngas.



föresten (vet inte vad det heter) men du vet sån man sätter på tänderna som leandry ville ha som vi leta efter när du var här, men så var dom slut..

jag såg såna igår på buttriks (stava?) om d va 129kr eller 149kr





Nu ska vi åka in och leta kalas klänning till Stephanie.

hälsa familjen kram kram

2009-05-15 @ 12:08:27
URL: http://demicorazon.blogg.se/
Postat av: Lina - Blivande mamma <3

Svar: Tack! :) Jo det är väl ganska snart men känns som en evighet! Kram

2009-05-18 @ 20:25:19
URL: http://vackertliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0