090519-090522

Denna vecka har vi gjort ganska mycket. Mike har varit på BVC han är ju 11månader idag.  Han väger snart 11 kg och är 76 cm lång. Jag har titta i Aaliyahs bok och hon vägde ca 9 kg och av 74 cm lång. Kul att titta papprena hur hon var i samma ålder. För dem är ju inte alls lika och det är ju inte meningen heller. Liyah var lättare att bära och inte fullt så envis som Mike. Han är ganska tung och han är jätte envis. Allt ska gå vilt till för honom.

Sen har jag varit på jobb intervju. Det gick jätte bra och han som intervjua mig beundra mig mycket att jag har två barn och är så ung och jobbat så mycket och tagit studenten med 2550 p  ;) Jag är stolt själv speciellt över mina betyg. Att jag kunnat prestera så pass bra fast jag var ung mamma. Mina familj har hjälpt till en hel del. Men det mesta har jag klarat av själv. Kolla på mina betyg och jag har 17 VG och 16 G 1 MVG.  Men sen när jag bodde i Lindesberg det 1 året då klara jag det mesta själv med hjälp av Aaliyahs pappa. Det var igen som passa henne då. Jag hde bäst betyg då också. Det är där jag har fått nästan alla mina VG. Jag kommer vara så stolt över Leandry nu när han tar studenten om knappt 2 veckor.

I torsdags så övningkörde jag till Ystad där vi hämpa biljetterna tills Liyahs uppvinsning nästa helg. Sen körde vi vidare till Sjöbo och hälsa på min syster +familj. Min kusin + barn kom ochså dit. Igår så åkte jag + barn till Malmö med min lilla syster för att leta reda på kläder till Leandrys stuent som jag kan ha på mig. Sjukt mycket folk var det när vi kom dit. Sen när vi skulle hem så regna det och allt folk bara försvann. Mike var lite gnällig och arg på tåget dit sen ville han inte sitta i vagnen. Så det blev inga student kläder för mig. Det får bli nästa helg hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: satja

Hej igen!Det va kul att prata med dig sist. såg att Mike är 11mån och hans stora dag börjar närma sig. synd att vi inte är nere hos mamma då. Va kul att intervjun gick så bra, hoppas verkligen att du får det. när ska dem höra av sig?Ja, det är verkligen beundransvärt att du lyckats få ihopa det med allt vad det innebär att vara mamma. Bra betyg hade du med tjejen, you go girl!hoppas att du hittar studentkläder,kul. Jag önskar att jag kände någon som tar studenten.Det är så mysigt med alla männsikor som är så glada,fina och förväntansfulla.

Min syster,Timmy och mamma skulle också till Tosselilla på barnens dag. Jag minns att det va där jag såg dig första gången.

Måste gå vidare nu då jag har lovat Kevin att prova hans soora cykel som han säger. kram

2009-05-23 @ 17:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0