090524-090528

090524
Oj, ja det va ett tag sen man skrev här. Det som har hänt sist jag skrev va att vi åkte till Tosselilla i Söndags. Barnen hade jätte roligt. Förutom att det regna i ca1½ timme så va vädret bra. vi badade också:) Sen på kvällen var vi helt slut. Vi somna tidigt. Stephanie fyllde 6år också!

090525
I Måndags så åkte jag först till Malmö och leta student kläder sen till Köpenhamn för att handla lite till Leandrys student. Första gången Mike besöker ett annat Land:) Det var så varmt i köpenhamn. Det är bara 30 min från Malmö men det är en helt annan miljö där. Sen i sommar ska vi åka till Tivolit. Liyah va ju inte med min lilla syster passa henne och gick med henne till teatern för att repitera dansen.

090526
I Tisdag så tog jag ledigt Liyah från dagis. Var helt slut efter ha varit i Köpenhamn. Vi var ute och gick. Sen Gick vi hem till Mami&Papi. Hon skulle klippa oss. Så jag hade lagat mat och så innan hon kom hem och sen så kom hon med Liyahs klänning som hon ska ha på Leandrys student också.

090527
I Onsdags så var Liyah på dagis och jag tvätta hela förmiddagen. Sen hämta jag&Miek Liyah. Hem direkt alla var jätte trötta. Sen på kvällen va det grillkväll på dagis. Så vi frilla och barnen lekte och vi fick titta runt på dagiset och dem hade en lite utställning. Sen var det meningen att vi skulle med till Ystad Saltsjöbad för Mamma och dem skulle dansa Afro Jam dans eller vad det heter. liyah har varit med där ibland. Men Liyah ville stanna kvar och leka med kompisarna. Hon skulle han repiterat ocså men eftersom det bara skulle ta ca 10 min så behövde inte dem minsta. För det tar ju tid för oss som åker från Tomelilla in till Ystad och sen tillbaka plus att det är synd om Mike med.

090528
I går så var Liyah på dagis. Dem hade varit på Biblioteket och konstahallen. Hon hade haft jätte trevligt. Tidningen hade varit där så hon kankse kommer med idag eller imorgon.Sen efter dagis gick vi till Tandläkaren för Mike hade tid. Första gången han var hos tandläkaren. Sen stod vi på torget och lyssna på när det var ett band som spela. Det var för det här med EU val nu i Juni. Sen gick vi hem och laga middag.

Lite kort vad som vi har gjort....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0