090529

Vi va uppe ganska tidigt idag innan åtta gick vi upp. Stekte ägg och jag blanda i lite krossad tomat till mig äggröra. Hade inte så mycket bröd. Men gott blev det. Liyah älskar stekta ägg.

Mike ligger och sover nu. Han var så trött. Usch blir lite nervös nu. Jag börjar jobba på Måndag. Leandry börjar på Söndag. Jag ska lämna Liyah kl 06.00. Då kommer mamma hit och tar Mike. Leandry kommer hem runt kl 07:30 tiden sen får han ta Mike och vara med han hela dagen. vet inte riktigt hur det ska gå. Men annars får han ringa min bror som är ledig på måndag så kankse han kan ta Mike en stund. Sen hämtar jag Liyah när jag kommer hem runt 15:45. Sen blir jag ledig tis&ons för ska förbereda till Leandrys student. Har jätte mycket att göra. Har köpt en massa klänningar i malmö men har beställt på Nelly.se också. Två klänningar och några skor. Dem måste komma nu i början av nästa veckan. Sakerna fanns på lager så jag hoppas dem blir skickade idag!

I eftermiddag ska vi in till YStad och träffa A&Anthony. Sen ska jag lämna Liyah på dansen runt 17:00 tiden. Dem har premiär idag kl 18.00. Så ska se om min mamma kan hämta Liyah när hon dansat klart. Hon jobbar i Ystad så det hade varit perfekt. Så behöver jag inte gå omkring och inte göra något med Mike. Han blir så rastlös han vill bara springa hela tiden. Sen kankse det regnar också. Där finns hjälpredor(föräldrar) som ser efterbarnen så jag det kommer säkert gå bra.

Ska göra mig klar nu och dyscha & så. Ha en trevlig dag!

Se när jag uppdaterar nästa gång. Har ju mycket och göra hela tiden. leandry är borta från morgon till kväll. När han väl är hemma är han jätte trött. Men jag hoppas det ändras nu eftersommaren när han inte ska gå i skolan och får en tillsvidare anställning.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej!



Hur är det med er, går allt bra med att ha börja jobba och med mikes inskolning?



kram kram

2009-06-07 @ 20:24:46
URL: http://demicorazon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0