Aqua - Barbie girl

Innan jag gick upp lyssna jag på radion och det var en tävling så jag chansa att ringa in och vinna. Jag visste vilken låt det var för dem nynna till den 3ggr, för ingen ringt in. Då tänkte jag bara ja, då får jag väl prova. Jag visste inte vad man kunde vinna eller nått. Utan bara att man skulle säga låten och artist. Så jag ringde och jag vann. 2 biljetter till ett högstadie disco, värda ca 200kr. Dit ska jag ju inte det var för 7 år sedan man var där:) Min kompis barn ska nog dit så jag får ringa och fråga henne om hon känner någon som ska dit eller om hon ska dit själv. Så får dem biljetterna av mig. Ändå kul att jag vann:) Det var längesedan jag vann något. Man blir ju riktigt glad då. Låten var Barbie girl med Aqua.

Dem var mina favoriter när jag var liten. Hehe, tror tillockmed att jag har deras skiva någonstans om den inte blivit kastad. Liyah hade nog gillat dem låtarna och säker anndra skivor om jag har kvar vill säga. :)

 

Kommentarer
Postat av: Martina

nu finns magbilden uppe, stph fick leka fotograf lite:)



allt är bra här, sj?



vad roligt att du vann, hoppas du kan göra några glada med dom 2 biljetterna:)



kramar

2009-05-08 @ 23:57:36
URL: http://demicorazon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0