hemma

Nu är vi hemma. Nu och nu kom hem från bion runt halv sju tiden. Efter bion gick vi och handla lördags godis till Liyah. Sen gick vi förbi Mami&Papi.  Dem skulle ut och köra en runda i den fina vädret som kom nu ikväll. Liyah hängde med och jag kila hem. Städa och tvätta golvet fär golvet i köket var väldigt smutisgt. INTRESSANT:) Sen la jag in tvätten som jag tvätta i går. Brukar ju oftast vara helt slut efter jag tvättat. Får springa ner och upp och sen hänga upp tvätten i torkrummet och sedan vika. Så när jag bär upp tvätten i min IKEA påse så är jag helt slut och kl är oftast mycket då.

Var och hämta Liyah för en stund sedan. Hon är väldigt trött nu. Hon måste snart sova för vi ska upp tidigt imorgon för vi ska iväg till Tosselilla :)

Ska gå och titta på film nu. Leandrys två kompisar är här nu så får hålla dem lite sällskap tycker jag.

Så härligt väder det är nu. Det är tillockmed varmare nu kl 22 på kvällen än va det var innan mitt på dagen.

Hoppas ni har en mysig kväll. puss puss!

Kommentarer
Postat av: satja

Hoppas att ni får det kul på Tosselilla. Själv har jag fastnat här framför datorn och passar på att läsa alla mail, bloggar osv, känns lite ovanligt,lgh är så tyst då alla sover. kram och god natt!

2009-05-24 @ 00:34:30
Postat av: Tessie

söta barn du har :)

2009-05-24 @ 14:33:39
URL: http://mariaaterese.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så mkt :)

jo, man ska vara tacksam för dom vänner man har.

2009-05-24 @ 20:34:57
Postat av: SAn

Såg ut som att ni hade en riktigt härlig dag på Tosselilla^^

2009-05-25 @ 23:49:32
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com
Postat av: Lina - Blivande mamma

Sv: Ja det är inte kul med foglossningar och sådant kan jag tänka mig, men än så länge är jag utan krämpor. Men det kommer väl det snart med :) Vad kul med Tosselilla, längtar tills bebisen blir så pass gammal att den uppskattar sådana äventyr.. Det blev BB istället. Orkar inte stressa i affärer efter en klänning till supén så BB kändes lättare :D Kram

2009-05-26 @ 12:16:33
URL: http://vackertliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0